Opšti Uslovi

OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA

1. Opšte odredbe

1.1. Opšti uslovi korišćenja (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) sastavni su deo svih ugovora o prodaji na daljinu (u daljem tekstu: „Ugovor“) koje ENAMEL d.o.o. Beograd sa sedištem na Voždovcu, ul. Generala Štefanika br. 49, Beograd, MB: 20877065, PIB: 107814316, kontakt telefon: +381 63 409 402, e-mail: office@enamel.rs (u daljem tekstu: „Prodavac/ENAMEL“) zaključuje sa svojim kupcima, korišćenjem ove Internet prodavnice (u daljem tekstu: „ENAMEL Internet prodavnica“).
1.2. Na osnovu ovih Opštih uslova ENAMEL nastupa kao Prodavac proizvoda i pružalac usluga iz okvira svog redovnog obavljanja delatnosti.
1.3. Istovremeno, ENAMEL je registrovana veleprodaja medicinskih sredstava kategorije 03 – Dentalna medicinska sredstva, shodno rešenju Ministarstva zdravlja broj 515-04-04103/2022-11 od 20.10.2022. godine.
1.4. Po osnovu ovih Opštih uslova kupcem se smatra svako pravno ili fiziko lice čija je pisana
narudžbenica prihvaćena od strane Prodavaca (u prethodnom i daljem tekstu: „Kupac“), u
skladu sa ovim Opštim uslovima.
1.5. Izuzetno od tačke 1.4. Opštih uslova, ne smatra se Kupcem pravno lice ili fizičko lice koje je u svrhu obavljanja svoje profesionalne ili registrovane delatnosti izvršilo rezervaciju proizvoda koji je označen kao medicinsko sredstvo.
1.6. Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina proizvoda preko ENAMEL Internet prodavnice smatra se prodajom na daljinu, osim u slučaju proizvoda koji su u ENAMEL Internet prodavnici označeni kao medicinska sredstva, a čiji se promet odvija u posebnom režimu propisanom u skladu sa primenjivim propisima.
1.7. Korišćenjem ENAMEL Internet prodavnice Kupac se slaže sa uslovima napisanim u prethodnom i daljem tekstu bez ikakvih promena.
1.8. ENAMEL zadržava pravo promene Opštih uslova, shodno novim elementima ponude i/ili
zakonske regulative, zbog čega bi Kupac posebno, pre svake kupovine/rezervacije, trebalo da proveri informacije u vezi sa Opštim uslovima.

2. Poručivanje proizvoda

2.1. ENAMEL Internet prodavnica sadrži katalog proizvoda iz portfolia Prodavca, pri čemu je cena
robe u koju je uključen PDV naznačena uz svaki proizvod. U ceni proizvoda iz nije sadržana
cena dostave/isporuke robe.
2.2. Katalog proizvoda objavljen na ENAMEL Internet prodavnici, ne znači krajnju ponudu Kupcu,
već predstavlja poziv Kupcu da učini ponudu, to jest da izvrši poručivanje proizvoda.
2.3. Porudžbina učinjena od strane Kupca postaje validna kada je kompletirana, na sledeći način:
2.3.1.Kupac prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster ZAVRŠITE PORUDŽBINU
preuzima obavezu plaćanja naručene robe. Nakon slanja porudžbine Kupac dobija potvrdu
o prijemu porudžbine na email. Ova potvrda još uvek ne znači da je ponuda prihvaćena od
strane ENAMEL-a.
2.3.2.Kupovina se klasifikuje konačnom tek kada se potvrda poručivanja proizvoda pošalje od strane ENAMEL-a na email Kupca.
2.4. Ukoliko ENAMEL nije u mogućnosti da ispuni porudžbinu Kupca ili su pojedini proizvodi iz porudžbine nedostupni, Kupac će biti o tome informisan bez odlaganja.
2.5. ENAMEL zadržava pravo da se povuče iz Ugovora u slučaju greške u prikazu na ENAMEL Internet prodavnici.
2.6. Svi pozivi na ponudu su važeći do trenutka trajanja zaliha. Ukoliko dobavljač i pored ugovora sa ENAMEL-om nije u stanju da isporuči robu, ENAMEL ima pravo da raskine Ugovor sa Kupcem.
U tom slučaju će Kupac biti biti informisan na vreme da određeni proizvod neće moći biti
isporučen. Novac uplaćen u svrhu kupovine proizvoda u tom slučaju biće vraćen u roku od 14 dana od dana učinjenog obaveštenja.
2.7. Porudžbine se mogu predati u pisanom obliku, e-mail-om ili preko interneta. Svaka porudžbina biće posebno potvrđena pre slanja paketa.
2.8. Sve porudžbine obrađuju se u roku od 24 sata od prijema porudžbenice na e-mail Prodavca za vreme radnog vremena Prodavca, isključujući vikende, praznike i kolektivne odmore, te u slučaju više sile (nestanak struje, pad informacionog sistema i sl.), a u kom slučaju će ENAMEL posebno obavestiti Kupca. Ugovor o prodaji na daljinu možete preuzeti ovde.

3. Isporuka proizvoda

3.1. Isporuka robe vrši se iz sedišta Prodavca. Cena dostave robe je fiksna i u zavisnosti od
vrednosti paketa plaća je Kupac ili troškove snosi ENAMEL.
3.2. Za porudžbine preko 20.000,00 RSD (sa uračunatim PDV-om) isporuke za celu teritoriju Srbije su besplatne. Za porudžbine ispod 20.000,00 RSD (sa uračunatim PDV-om), troškove transporta snosi Kupac.
3.3. Isporuke van područja Srbije se dogovaraju posebno i svi troškovi špedicije, carine i transporta padaju na Kupca.
3.4. Period dostave artikala koji se nalaze na stanju je 1 do 5 dana od naručivanja. Ukoliko artikal nije dostupan na zalihama, o tome i o tačnom vremenu isporuke Kupca obaveštava služba za kontakt sa kupcima.
3.5. Roba je osigurana tokom transporta. Moguća oštećenja moraju biti prijavljena i utvrđena prilikom preuzimanja paketa. U tom slučaju sa dostavljačem mora da se napravi detaljan zapisnik oštećenja. Naknada troškova za oštećenu robu, odnosno povraćaj robe, vršiće se na osnovu ovog zapisnika. U nedostatku ovakvog zapisnika, ENAMEL nije u obavezi da nadoknadi nastale troškove, niti da izvrši povraćaj robe.
3.6. Ukoliko je isporuka paketa onemogućena zbog razloga za koje je odgovoran Kupac (pogrešna adresa, nedostupnost na adresi i sl.), ENAMEL zadržava pravo naplate nastalih troškova, bez obzira na cenu porudžbine.
3.7. U slučaju „više sile“, greške dobavljača, promene uslova poslovanja od strane vlasti i svih drugih poremećaja koji nisu greška ENAMEL-a i koji traju duže od nedelju dana, vreme isporuke biće produženo za vreme trajanja nastalih prepreka. ”Viša sila” pokriva štrajkove, blokade puteva, uvozno-izvozne prepreke i druge nacionalne promene zakonodavstva koje mogu imati uticaj na poslovanje ENAMEL-a. U svim ovim slučajevima svi Kupci pravovremeno obavešteni.
3.8. U slučaju gore navedenih razloga više sile, Kupac ima pravo da odustane od porudžbine, a to mora učiniti pismenim putem, sa rokom od dve nedelje od trenutka obaveštenja od strane
Prodavca o nastupanju više sile.
3.9. U slučaju odustanka od porudžbine usled više sile, Kupac nije ovlašćen na bilo koju vrstu
kompenzacije od strane Prodavca.

4. Cene i uslovi plaćanja

4.1. Sve cene na Internet prodavnici ENAMEL-a izražene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Kupcima izvan Srbije može biti izdat neto račun ukoliko se roba šalje preko špedicije i izlazno
carini, odnosno račun sa PDV i ispunjenim zahtevom za povrat PDV-a (samo kod ličnog
preuzimanja robe). Sve troškove carinjenja, špedicije i transporta robe van Srbije snosi Kupac.
4.2. Internet prodavnica Prodavaca sadrži cene proizvoda koje nisu obavezujuće već informativne, a Prodavaca obvezuju isključivo one cene izražene u obavezujućim ponudama, odnosno u ugovorima zaključenima s Kupcima.
4.3. Cena proizvoda obračunava se prema cenovniku važećem na dan izrade ponude/prijema i potvrde narudžbenice.
4.4. Cena dostave zavisi od vrste i gabarita artikla koji je kupljen.
4.5. Ako Prodavac u slučaju promena osnovnih parametara koji utiču na formiranje cene (cena
sirovina, promena kursa eura i sl.) izvrši korekciju cena pri čemu će te cene vredeti za sve buduće isporuke, tada će obavestiti Kupca te na njegov zahtev dostaviti cenovnik sa korigovanim cenama.
4.6. Moguće greške u štampi cenovnika ne obvezuju Prodavca na prodaju po pogrešno odštampanoj ceni.
4.7. Plaćanje je moguće izvršiti u gotovini pouzećem na našoj internet stranici. Za sve kupovine preko 20.000,00 RSD (sa uračunatim PDV-om) isporuka je besplatna za celu teritoriju Srbije.
4.8. Račun se pravi na dan evidentiranja uplate.
4.9. ENAMEL ima pravo da traži avansno plaćanje (bankarski troškovi padaju na teret Kupca).
4.10. ENAMEL zadržava pravo da za pojedine artikle traži depozit.
4.11.Pridržavanje ugovorenih rokova plaćanja preduslov su za isporuku, odnosno ispunjenje Ugovora od strane Prodavaca.
4.12. U slučaju Kupčevog kašnjenja sa plaćanjem samo jednog računa, Prodavac je ovlašćen zaustaviti dalju isporuku robe. Svi do tada neplaćeni računi Kupca, dospevaju odmah na naplatu, bez pisanog obaveštenja Prodavca.
4.13. Kupac ne može tražiti nove isporuke ukoliko nije platio ranije preuzetu robu niti će se uskraćivanje isporuke od strane Prodavca u tom slučaju smatrati povredom ugovorne obaveze.

5. Rezervacija proizvoda

5.1. Proizvode koji su označeni kao medicinsko sredstvo (u daljem tekstu: „Medicinsko sredstvo“) nije moguće kupiti preko ENAMEL Internet prodavnice, kako je prodaja Medicinskih sredstava putem interneta zabranjena. Dozvoljena je samo rezervacija sa preuzimanjem u sedištu Prodavca ili na drugi zakonom propisan način.
5.2. ENAMEL je omogućio zainteresovanim licima koja ispunjavaju zakonske kapacitete za nabavku medicinskih sredstava da putem ENAMEL Internet prodavnice izvrše rezervaciju dostupnih Medicinskih sredstava.
5.3. Rezervaciju Medicinskog sredstva može izvršiti isključivo pravno lice ili fizičko lice, u svrhu obavljanja svoje profesionalne ili registrovane delatnosti (u daljem tekstu: „Naručilac“).
5.4. Naručilac je dužan da dostavi informacije: ime i prezime, odnosno poslovno ime, adresu
prebivališta, odnosno sedišta, JMBG, odnosno matični broj i PIB, kao i da navede šifru i naziv
svoju delatnost.
5.5. U slučaju nenavođenja nekog od podataka iz tačke 5.4, rezervacija neće biti moguća.
5.6. Rezervacija se vrši na stranici svakog proizvoda, odabirom određene opcije za rezervaciju i preuzimanje.
5.7. Nakon dobijanja potvrde putem e-maila da je rezervacija potvrđena, vaša rezervacija traje 3
dana od prijema e-maila kojim se potvrđuje da je rezervacija spremna.

6. Cene i uslovi plaćanja rezervisanih proizvoda

6.1. Uz dobijanje potvrde o rezervaciji Medicinskog sredstva, naručiocu će biti dostavljen i predračun za rezervisano Medicinsko sredstvo.
6.2. Radi potvrđivanja rezervacije od strane naručioca, isti je dužan da u roku od 3 dana od prijema predračuna izvrši uplatu po predračunu.
6.3. U slučaju da plaćanje po predračunu ne bude izvršeno u propisanom roku, rezervacija se ukida, o čemu ENAMEL nije dužan da obavesti naručioca na poseban način.
6.4. U slučaju plaćanja po predračunu, a nakon isteka propisanog roka za plaćanje, ENAMEL ne garantuje poručiocu za dostupnost poručenog Medicinskog sredstva.
6.5. U zavisnosti od dostupnosti poručenog Medicinskog sredstva u slučaju iz tačke 6.4, ENAMEL može ili isporučiti Medicinsko sredstvo u skladu sa ovim Opštim uslovima i primenjivim propisima ili izvršiti povrat uplaćenih novčanih sredstava.

7. Isporuka rezervisanih proizvoda

7.1. Pre isporuke Medicinskih sredstava, ENAMEL i naručilac će zaključiti ugovor o kupoprodaji u pisanoj formi.
7.2. Isporuka Medicinskih sredstava vrši se u sedištu ENAMEL-a ili na drugi način propisan
primenjivim propisima.
7.3. Naručilac može preuzeti samo ona Medicinska sredstva za koja je izvršio potvrdu rezerzvacije i zaključio ugovor o kupoprodaji. Isporuka medicinskih sredstava izvršiće se u roku od 3 dana od dana potvrde rezervacije, s tim što ENAMEL zadržava pravo da produži rok isporuke najkasnije do 30 dana.
7.4. U slučaju da naručilac u roku од 3 dana od dana potvrde rezervacije ne pristupi isporuci i
zaključenju ugovora iz tačke 7.1. Opštih uslova, ENAMEL ima pravo da poništi rezervaciju, uz
zadržavanje novčanog iznosa u vrednosti od 10% od visine potvrđene rezervacije, dok će se
preostali iznos vratiti Naručiocu na tekući račun sa kojeg je izvršena potvrda rezervacije u roku
od 10 dana od dana poništaja rezervacije.
7.5. Rezervacija se poništava uz pisano obaveštenje Naručiocu upućeno na dostavljenu e-mail adresu Naručioca da su se stekli uslovi za poništaj rezervacije. Tom prilikom, Naručilac će biti pozvan da pristupi isporuci i zaključenju ugovora u naknadom roku od jednog (1) dana od dana upućivanja obaveštenja.
7.6. Ukoliko naručilac ne pristupi isporuci ni u naknadno ostavljenom roku, ENAMEL će pisanim putem na dostavljenu e-mail adresu Naručioca obavestiti Naručioca da je rezervacija ukinuta, pri čemu će Naručiocu ispostaviti obračun iznosa koji će biti zadržan.

8. Poslovna tajna

8.1. Sve interne prepiske i interni podaci o međusobnom poslovanju između Prodavca i Kupca, odnosno Naručioca predstavljaju poslovnu tajnu, te svako otkrivanje ovih podataka trećim licima povlači za sobom odgovornost Kupca. Kupac će Prodavcu nadoknaditi u celosti štetu koju ovaj
pretrpi usled povrede poslovne tajne.

9. Reklamacije

9.1. Zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene putem Internet prodavnice Kupac može prijaviti ENAMEL-u upućivanjem e-mail poruke na adresu office@enamel.rs. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamacije jeste broj transakcije (broj pošiljke koji ste dobili u e-mail poruci prilikom potvrde kupovine) i broj računa po kome je transakcija realizovana. ENAMEL će elektronskim ili pisanim putem potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i na upućen zahtev odgovoriti saglasno zakonski definisanim rokovima (u roku od 8 dana od datuma podnošenja reklamacije), prosleđivanjem reklamacionog lista na e-mail koji je potrošač označio kao kontakt u kome će biti sadržana i odluka ENAMEL-a o daljem postupanju po pitanju prosleđene reklamacije.
9.2. Odgovor Prodavca na reklamaciju Kupca mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu od dana podnošenja reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Kupac primi odgovor Prodavca i počinje da teče iznova kada Prodavac primi izjašnjenje Kupca na odgovor Prodavca. Kupac je dužan da se izjasni na odgovor Prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora Prodavca. Smatraće se da Kupac nije saglasan sa predlogom Prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
9.3. Ukoliko je proizvod predmet reklamacije, to ne osporava pridržavanje plaćanja u okviru valute računa.
9.4. U slučaju oštećenja u toku transporta, reklamacije će biti prihvaćene samo u slučaju slanja zapisnika dostavljača.
9.5. U slučaju utvrdene nesaobraznosti i usvajanja reklamacije Potrošač ima pravo da bira između sledećih rešenja:
9.5.1.otklanjanje nesaobraznosti, bez naknade, opravkom ili zamenom kupljene robe za novu robu odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
9.5.2.umanjenje cene ili raskid ugovora i vraćanje plaćenog iznosa kuporodajne cene i to u visini veleprodajne cene robe na dan kupovine — pod uslovom da otklanjanje nesaobraznosti na navedeni način nije moguće ili nije izvršeno ili se ne može izvršiti u primerenom roku ili se ne može izvršiti bez značajnijih neugodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene ili ukoliko bi otklanjanje opravkom ili zamenom predstavijalo nesrazmerno opterećenje za Prodavca.
9.6. Ukoliko je Kupac za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, Kupac je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
9.7. Saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO se utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućim uputstvom. Prodavac ne odgovara za štetu koja može nastati zbog nepoštovanja uputstva za upotrebu ili nestručnog rukovanja, a Kupac je dužan postupati s aproizvodima u skladu sa tehničkom listom i uputstvima za rukovanje na istom. Svi prigovori Kupca vezani za kvalitet proizvoda koji su posledica nepoštovanja uputstva i specifikacija na tehničkom i/ili sigurnosno-tehničkom listu smatraće se neosnovanim prigovorima.
9.8. Servis za tehničku podršku dostupan je Kupcima svakim radnim danom od 9h do 17h, pozivomna broj telefona +381 63 409 402. Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

10. Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka

10.1. Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), Kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke.
10.2. ENAMEL će rado izaći u susret Kupcima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti. Svi troškovi vezani za garantnu popravku biće dogovoreni sa Kupcem u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača.

11. Zakonsko pravo na odustanak

11.1.Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga.
11.2.Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na propisanom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način.
11.3.Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz tačke 11.1 Opštih uslova.
11.4.Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
11.5.Kupac je dužan da istovremeno sa uredno popunjenim obrascem o odustanku dostavi i proizvod od čije kupovine odustaje, a najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja obrasca o odustanku, u suprtnom odustanak neće biti prihvaćen.
11.6.Kupac je dužan da proizvod dostavi u originalnom pakovanju, u ispravnom stanju, sa svim komponentama koje su mu dostavljene.
11.7.Ukoliko Kupac vrati proizvod suprotno članu 11.6. smatraće se da Kupac proizvod nije vratio, a odustanak će biti odbijen.
11.8.ENAMEL je dužan da odmah nakon prijema proizvoda od čije se kupovine odustaje u skladu sa ovim Opštim uslovima, izvrši procenu ispravnosti ili oštećenosti proizvoda i da bez odlaganja obavesti Kupca da li prihvata ili odbija povrat.
11.9.U slučaju neispravnosti ili oštećenja prouzrokovanih nepravilnim korišćenjem, ENAMEL će obavestiti Kupca o oštećenjima, kao i o iznosu za koji je umanjena vrednost proizvoda.
11.10. Pod uslovom da je odustanak izvršen u skladu sa Opštim uslovima, a proizvod je ispravan i neoštećen, ENAMEL će izvršiti povrat kupoprodajne od dana obaveštenja da je povrat prihvaćen, a najkasnije u roku od 3 dana od dana kada je poslato obaveštenje.
11.11. Povrat će biti izvršen na isti način kojim je proizvod plaćen.

12. Privatnost podataka

12.1. Da bi unarudžbina bila uspešno obrađena potrebni su sledeći VašI podaci: Ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.
12.2. ENAMEL se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih Kupaca. Vrši se prikupljanje samo neophodnih, osnovnih podataka o kupcima u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
12.3. Kupcima se daje mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se upišu/izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje (newsletter). Svi podaci o Kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni ENAMEL-a odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

13. Primenjivo pravo, sporauzmno rešavanje sporova nadležnost suda

13.1. Merodavno pravo za ove Opšte uslove i za sve Ugovore koje po ovim Opštim uslovima Kupci zaključe s Prodavacem jeste srpsko pravo.
13.2. Prodavac i Kupac saglasni su da će sve eventualne sporove rešavati sporazumno.
13.3. Ako sporazumno rešenje spora nije moguće, za rešavanje svih sporova proizašlih iz Ugovora zaključenih po ovim Opštim uslovima, nadležan je stvarno nadležni sud u Beogradu.

14. Izjava o konverziji

14.1. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

15. Zaštita poverljivih podataka o transakciji

15.1. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

16. Povraćaj sredstava kod plaćanja putem Interneta

16.1. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ENAMEL je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

U Beogradu, dana 20.08.2024. godine

Za ENAMEL
Aleksandar Nikolić, direktor

Kontaktirajte nas

Slobodno nas kontaktirajte za bilo kakva pitanja ili dodatne informacije. Naš tim je spreman da pomogne.

Radno vreme

Pon-Pet: 09h - 17h.

Besplatna konsultacija